trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

2645 0

הדברים החשובים לכם בביטוח הדירה

אם אתם רוצים לקבל עוד מידע ולהבין על השאלות נפוצות בביטוח דירה תוכלו לקבל כבר עכשיו את השאלות החשובות. מעבר לזה חשוב להגדיר בצורה ברורה מה בדיוק חשוב לכם ולכן יש אפשרות לבצע ביטוח דירה בהתאמה

עידו רוזן
מאת: עידו רוזן כתב מגזין טרסטי ביטוח

פורסם: 17.02.2021 18:40

שאלות נפוצות בביטוח דירה אחד הדברים החשובים לבדוק לפני שמבצעים ביטוח דירה הוא לבדוק לגבי שאלות נפוצות בביטוח דירה. הסיבה לכך היא שאם אתם תבדקו לגבי הדברים החשובים לכם לפני שאתם עושים ביטוח דירה אתם תוכלו לבדוק עם חברת הביטוח לגבי הנקודות החשובות ביותר ולהתאים את הביטוח למה שחשוב לכם.

האם ביטוח דירה מכסה במקרה של רעידת אדמה?

במקרה של רעידת אדמה ביטוח דירה מכסה במקרה של אסון טבע לרוב גם מכסה גם על רעידת אדמה אבל כדי להיות בטוחים חשוב לקבל את המידע על ביטוח הדירה ולהבין האם הוא כולל את הנזק של המבנה או גם על התכולה של הדירה, יחד עם זאת בעת רכישת פוליסה ביטוח דירה וודאו כי הסעיף של רעידת אדמה מכוסה ולא נכלל כתוספת למחיר הרגיל של הפוליסה.

האם אפשר לרכוש ביטוח תכולה בנפרד?

במקרה של ביטוח דירה לקוחות רבים רוצים לרכוש ביטוח תכולה ולא לעשות ביטוח מבנה, בעיקר שוכרי דירות שהנכס אינו שלהם והם רוצים לדאוג לתכולה בתוך הדירה, ולרוב בעל הנכס ידאג לביטוח המבנה שכן הכנס הוא שלו. למרות שלרוב עדיף לבצע ביטוח מבנה המשלב גם ביטוח תכולה אתם יכולים לרכוש בנפרד את הביטוח תכולה. אם אתם רוצים לרכוש ביטוח תכולה חשוב להגדיר את הדברים החשובים כי במקרה של ביטוח תכולה אתם צריכים לפני שאתם רוכשים את הביטוח להגדיר מה התכולה של הבית ומה הביטוח מכסה במקרה של ביטוח דירה.

מה צריך לעשות אם היה אובדן לתכולה?

במקרה של אובדן או גניבה של התכולה חשוב לבדוק עם חברת הביטוח מה בדיוק היא מכסה. במקרה של ביטוח תכולה אם הגדרתם את הפריט שאיבדתם בביטוח תכולה אתם צריכים לבדוק עם חברת הביטוח מה כולל ביטוח דירה ואם הוא מכסה את התכולה במקרה של גניבה, חשוב לוודא שחברת הביטוח מכסה את גובה התכולה ובמקרים שסכום התכולה גבוה חברת הביטוח תשלח שמאי שיבצע הערכת תכולה לביטוח כדי להתאים את הכיסוי לביטוח שאותו רכשתם.

איך מגישים תביעה של ביטוח בגלל נזק למבנה?

אם נגרם נזק למבנה חשוב להבין מה בדיוק הנקודות החשובות שצריך לעשות כדי להגיש תביעה לביטוח. הדבר הראשון שאתם רוצים לבדוק הוא לגבי מה בדיוק כולל ביטוח דירה. במקרה שהוא כולל ביטוח מבנה אתם צריכים להבין מה בדיוק גרם לנזק ולבדוק עם חברת הביטוח האם היא מכסה את הנזק למבנה.

מה כולל ביטוח תכולה ומה הוא מכסה?

במקרה של ביטוח דירה חשוב לוודא שאתם מבצעים גם ביטוח תכולה שמכסה את התכולה הרלוונטית לביטוח. חשוב לבדוק אם ביטוח הדירה שלכם כולל גם ביטוח תכשיטים. במקרה של ביטוח תכולה חשוב לבדוק עם חברות הביטוח לגבי גובה הכיסוי שחברת הביטוח שלכם מכסה במקרה שתצטרכו להפעיל את הפוליסה. הסיבה לכך היא שבמקרים מסוימים ביטוח תכולה לא מכסה בגלל אובדן ולכן חשוב מאוד לבדוק עוד לפני שרוכשים את הביטוח דירה מה הוא כולל. אתם יכולים לבדוק עם חברת הביטוח מה בדיוק אתם רוצים להגדיר בביטוח תכולה ולבדוק שזה כולל את הדברים החשובים ביותר. אם אתם רוצים לבדוק לגבי המחיר אתם יכולים לבדוק במספר חברות שונות כדי לבדוק מה כולל ביטוח תכולה.

שאלות נפוצות בביטוח דירה שכדאי לשאול

אם אתם רוצים לקבל מידע נוסף ולהבין עוד על שאלות נפוצות בביטוח דירה אתם יכולים לבדוק על מספר הצעות של חברות ביטוח המציעות לכם ביטוח דירה. הסיבה לכך היא אם שאתם תבדקו מספר חברות שונות אתם יכולים לקבל את המידע החשוב ולבדוק לגבי הדברים החשובים בביטוח דירה. חשוב מאוד להגדיר מה הנקודות החשובות לכם כי במקרה של ביטוח דירה אפשר לבחור מספר אפשרויות. אם אתם רוצים לעשות רק ביטוח מבנה או ביטוח תכולה אז מדובר על 2 אפשרויות שונות. במידה ואתם רוצים אתם יכולים לשלב בין ביטוח מבנה וביטוח תכולה ולרכוש כל ביטוח בנפרד או יחדיו. אתם תקבלו את המידע החשוב ביותר כדי לבחור את ביטוח דירה הכולל את מה שחשוב לכם. לפני שעושים ביטוח דירה.

רצוי לקבל הצעות מחיר לביטוח ממגוון חברות וסוכנים להתאים את הפוליסה לצרכים שלכם ולקבל את הצעת המחיר לביטוח המשתלמת ביותר עבורכם.


האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
0די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.